2010年1月11日 星期一

0910 京阪冬日 の旅^^Day 7~大阪城+Akachan

2 Jan 10(Sat)


Day 7


酒店→大阪城→本町Akachan→Rinku Premium Outlets→關西空港


媽咪同爸爸去旅行,到第6、7日就會開始思家。。。。不過而家記錄番個旅程,黎到最後一日就有啲唔捨得添。。。


今日原本想去埋即食麵發明館,但係原來唔開,又係衰預先準備唔夠。不過好彩我哋都醒,臨出發前叫酒店職員幫我哋上網check,唔駛白行一趟。


有樣嘢一定要講,就係個GPS今日繼續發揮佢既老點本色,繼續樂此不疲咁玩我哋,真係又好嬲又好笑!



今次入咗大阪城個電話,究竟個GPS又老點咗我哋去邊?



睇到後面嗰個好似太陽既物體,相信有啲朋友已經知道~~


就係萬博紀念公園



其實公園九點半至開,一場黎到,就兜個圈至走。


有間賣懷舊物品既鋪頭仔有吹泡泡賣,


就買咗pack黎玩。。。



兩個小朋友玩到異常興奮



黎到大阪城喇!



一入到黎就有人用普通話問我哋係咪台灣人,


原來佢哋收集緊簽名,話唔知反對啲嘜嘜嘜嘜喎!


(唔好意思,真係冇心機聽佢哋講嘢,人哋黎玩架嘛!)



不過跟住佢哋讚阿b,媽咪就有心機聽喇!



佢哋猛讚阿b:'真的很好看!'


(呵呵呵。。。媽咪都覺得係呀!



大阪城入口附近有好多小食檔。


嘩!流晒口水!樣樣都想食呀!



阿b等食,成個大爺咁款!



串燒?唔係咁啱我喎!



粟米就ok喇!我既'飛佛'呀!



不過由於阿b著到成隻糭咁,隻手仔活動唔自如,


所以出現呢個想食又食唔到既畫面。



阿b你做嘜向晴姐姐挑機呀?



點解有個'壽'字既呢?唔明!



係咁引阿b望鏡頭,結果。。。影埋隻手!



天守閣前。。。呢幅叫影得比較好喇!



咩事眼甘甘?望bird bird囉!



阿b化身豐臣秀吉?



秀吉同佢既。。。老婆(????都唔知係咪????)



又有扭蛋機,阿b又唔肯走,好彩晴姐姐轉移咗佢視線。。。



有個阿叔扮劍俠(有可能真係劍俠)。。。



劍俠,同我皓皓bb影番張相啦



唔知係咪新年期間先至有既表演呢!



去完大阪城,黎到akachan。。。



主攻玩具嗰層同日用品嗰層。。。



好多包包超人玩具,不過冇想像中咁平,


行李喼又爆晒,所以只買咗少少嘢。


朋友話想睇多轉Rinku Premium Outlets,走時有少少塞車,幾驚趕唔切呀!仲要去還車添呀!我哋預時間預到好'問水'!



好彩趕得切之餘仲有時間淨。。。


係咪臨尾一日大家掛住最後衝刺呢?竟然忘記咗食lunch


最後我哋入咗閘先搵間拉麵店食。



攝於關西空港。


再見喇,大阪


~7 Day 旅程圓滿結束~


6 則留言:


  1. 呢張好cute啊, hahaha~~
    又係比扭蛋機攔截! xDDDDD
    [版主回覆01/14/2010 02:19:00]我唔係cute,我係英明神武既豐臣秀吉

    回覆刪除
  2. 睇完之後, 覺得你吔好熟日本, 來過多少次? 
    [版主回覆01/14/2010 02:19:00]真係冇數過,不過一定超過十次,日本咁大咁好玩,去極都唔厭

    回覆刪除
  3. 好可愛呀晧晧!佢成個MODEL咁俾你影唔在講!話說我都COPY左幾張相係自己部電腦,你唔MIND嘛??? XDDD 放心, 我唔係變態, 不過諗住儲埋第日俾呀娜B揀男朋友仔咁姐! (同佢講 揀到要起碼揀到呢啲質素呀知無?)
    [版主回覆01/14/2010 02:17:00]我緊係唔MIND啦,難得你認為佢符合做你女婿既條件

    回覆刪除
  4. little Aerin and Eunice2010年1月13日 清晨6:35

    點解個GPS會老點架?我試嗰日好掂噃,我靠晒佢架。你就好啦,睇到D新年特式表演,我地都唔見有。點解你地仲會有時間去到outlet劈多轉?真係預得好‘問水’呀!
    [版主回覆01/14/2010 02:15:00]頭三日嗰個好掂GPS,但係後尾兩日個個就.......唉!真係响outlet打個白鴿轉咋,因為真係冇時間.......

    回覆刪除
  5. 好似有多個小朋友去, 佢地有多d互動!
    [版主回覆01/17/2010 01:15:00]係呀,好好多! 佢成日模倣姐姐既說話.....

    回覆刪除
  6. 你地好叻呀,自由行仲湊住個b,都好順利.  不過我見d人跟團,第3第4日已經攰到行唔到,可能太趕太早起身.
    [版主回覆01/26/2010 00:08:00]其實我哋次次去都好似打仗咁,好早起身,又戰至最夜,不過近兩次帶埋阿b去,先至晏啲起身咋.........

    回覆刪除