2010年1月10日 星期日

0910 京阪冬日 の旅^^Day 6(下)~阪急西宮Gardens篇

1 Jan 10(Fri)


Day 6


繼續day 6既行程~~話說今日同聽日我哋都有租車,所以一啲冇咁就腳既地方就plan响今日去,睇旅遊書介紹阪急西宮Gardens係全關西最大既shopping mall,最重要既係話裏面有hello kitty主題樂園。所以去完海遊館,我哋就起程喇,諗住去到阪急西宮先食lunch。。。。


又話說呢兩日架車同頭三日架車有啲唔同,除咗冇英文發聲之外,個指示亦都唔係好清楚;爸爸拎住本旅遊書入咗hello kitty主題樂園個電話,我哋就跟住佢既指示一路行。點知,行咗成粒鐘都未到,都心知不妙!果然,原來hello kitty主題樂園已經執咗,所以架車既GPS就唔知老點咗我哋去邊個地方喇!仲攪笑既係GPS只帶你去到呢達地方附近,跟住就冇晒指示教我哋由邊度入同响邊度泊車。唉!俾本旅遊書同個GPS玩死,成日跣友



去到已經過晒lunch time時間,大家嗱嗱淋响food court食啲嘢醫肚。 



跟住就開始各自shopping。。。。



不得不讚日本啲百貨公司,佢哋真係諗得幾周到。。。。



通常買細路仔嘢既地方都會有一啲遊樂設施俾小朋友玩。



本書介呢度有個好大既sky garden。。。。



上到去原來冇嘜嘢睇。。。



最好玩係個噴水池囉



用腳踩落啲窿窿附近,啲水就會噴出黎。


阿b踩得好興奮



去完sky garden,又繼續shopping。。。。



阿b對呢度啲精品好似幾有興趣咁喎



個樣又古古惑惑,唔知諗緊嘜?



呢度間Izumiya超市好鬼大,嘜都有得買。。。。



阿b見到包包超人福袋,即刻要攞



响蔬菜架前面攪攪震。。。。



我哋入超市主要係入水果,呢啲就係我哋既戰利品。


呢幾日食咗好多士多啤梨,真係好甜好香。超滿足呀



等晴姐姐一家既時候,兩仔爺無所事事,攬住碌柱都唔知玩嘜?



行到夜晚8點,啲鋪頭都打烊喇,我哋就開始覓食。


四樓有好多間食肆,我哋是但揀咗一間食。


食肆出面俾人等位坐既櫈,搖身一變成為阿b既遊樂場~~


將啲櫈搬黎搬去,自得其樂



响呢度,爸爸話食咗一杯前所未有咁好味既雪糕


嗱!有相為證!阿b一直對雪糕既興趣唔算大,通常lam兩lam就算。


呢日係都唔肯放呢杯牛奶雲呢嗱雪糕,禁住黎狂食。


阿b果然係識食之人!


 


今日阿b心情幾靚,不時响商場入面跑黎跑去,大聲嗌'爸爸',引到周圍啲人係咁笑!


雖然冇咗hello kitty主題樂園,不過今日既收穫算幾豐富,幫阿b响X-Girl,Paul Frank都買到一堆嘢;最開心係爸爸啦,响Levis買咗條特別版牛仔褲,佢話平過香港既炒價好多喎!


 


~Day 6完結~


沒有留言:

張貼留言