2010年1月18日 星期一

人生中的第一課

一月九日(星期六)


今日係皓皓正式番playgroup既日子,原本係1月2號既,不過我哋未番香港,所以miss咗第一堂。


係咪大咗啲既關係呢?皓皓上堂比之前兩次試堂定咗好多,雖然對住陌生人依然唔肯講嘢,但係都肯聽吓老師既指示,例如將玩具擺番去原位、唱歌既時候搖個身體等等,只係做美勞既時候唔鍾意帶圍裙、去洗手間洗手掛住玩水唔想走、排隊去唱遊室既途中經過'sir'滑梯想離隊。。。。其餘都ok既!



上完堂踩一陣單車先至走。。。



掛住周圍望,卒之。。。。



炒車!唔知點解跌得好慢,好攪笑!



咁當然唔痛啦!起身再踩過。。。


上完堂,我哋又去壽司廣食lunch。。。



前菜~~



16件壽司set~~



北海Don~~


真係食極都唔厭


食完lunch响海港城行一陣~~



原本個目標係陪爸爸去sony買遊戲機。


點知睇完爸爸又改變主意話唔買。。


跟住就去旺角既sony專間店配番個叉電器。



阿b好開心咁周圍攪。。。。



又周圍跑。。。



引到啲職員埋黎逗佢玩。。。。



仲即刻幫佢影張相同佢整張月曆。


但係點解會啜住奶咀影架呢?


今日阿b仲有少少唔舒服,原本媽咪book咗間好有情調既餐廳,諗住補番爸爸生日嗰餐,不過爸爸話都係唔想同阿b咁夜先番屋企,想俾佢早啲瞓。。。。咁唔緊要啦!等周年紀念再食啦!


 


2 則留言:

  1. 個16件SHUSHI SET好正呀!! 搞到我依家好想食啦...哈哈..不過我今個星期已經食左兩次啦...哈
    [版主回覆01/20/2010 22:26:00]你又係日本料理既fans?

    回覆刪除
  2. sushi廣真係有d料到wor
    [版主回覆01/26/2010 00:03:00]我覺得算ok架,啲料都幾新鮮.......

    回覆刪除