2010年1月3日 星期日

0910 京阪冬日 の旅^^Day 1~血拼Rinku Premium Outlets

27 Dec 09(Sun)


Day 1


香港國際機場→關西空港→Rinku Premium OutletsKyoto Dai-Ni Tower Hotel(check in)


期待已久既O.K(OSAKA& KYOTO)之旅終於展開喇!今次係第三次去大阪,但係第一次係十多年前去既,仲係跟團添;而第二次係東京加大阪,响大阪只係逗留兩日,真係走馬看花,所以今次去之前應該要好好咁plan吓個行程,奈何出發之前實在太多嘢做.....不過我哋兩個family去,四個大人,點都砌得掂既!好!出發~~~



經過上次七月既東京之旅,我覺得皓皓bb既適應力好強,食同瞓方面都唔駛擔心,最驚既就係阿b唔肯坐bb車,真係會抱死人....同埋天氣太凍,好怕會凍親阿b。



今次最開心既就係皓皓bb有個伴,可以一齊玩!


懿晴姐姐大皓皓b七個月,應該啱咀型呱!



懿晴姐姐:拖拖手,做個好朋友....



皓皓bb:唔係嘛?第一次見就拖手仔?我好有矜持架喎!


(其實佢哋見過,不過相信兩個都唔會記得。



check in完,食個早餐先!



爸爸話80號閘口好遠,抱我抱到手跛,唯有咁囉!



到喇!入境先!今次又可以優先過關唔駛排!


下次再黎,阿b已經過兩歲,唔知仲有冇優待呢?



過咗關,出去感受吓寒唔寒先...


ok喎!冇想像中咁凍!



我哋推晒行李去邊?



就係黎機場附近攞我哋預先租咗既Toyota喇!



等我試吓車先....



喂!不如我哋去秋名山鍊番轉呃!



差唔多四點,我哋黎到Rinku Premium Outlets喇!



第一件事係俾兩個小朋友醫醫肚先!



好嘢,我鍾意食烏冬冬...


(阿b,你有嘜係唔鍾意食架?)



唔~~好好味!



呢度係爸爸指定想第一日就黎既地方,


事關佢一件衫都冇帶過黎,話一定要响第一日買到衫喎...


我哋主要血拼幾個牌子:


Beams、Tsumori Chisato、Nike、As Know As...


同埋媽咪最想搵到既牌子~~mercibeaucoup



爸爸血拼Beams既時候,阿b終於唔耐煩,要走出空地度喪跑!



爸爸媽咪你哋淨係掛住買嘢俾自己架!


(其實爸爸响Beams都有買俾你架,阿b!)



@ Bebe shop~~



有嘢玩,太好喇!咁爸爸媽咪就可以專心咁幫阿b揀衫。



行到八點左右,天都黑晒...


著晒燈既摩天輪幾靚!



噴水池都係著晒燈,阿b睇到入咗神!


血拼完Rinku Premium Outlets,發覺已經用咗五分一既盤川,媽咪心感不妙~~仲有六日喎!睇怕都要簽卡!不過唔緊要啦,去旅行緊係要盡情啲既!同埋爸爸應承話,番到香港過年唔買衫喎!唔~~~聽住先啦!


跟住我哋驅車往京都,去酒店check in 完先至出外覓食....呢間Kyoto Dai-Ni Tower Hotel,真係....唔知點講....一間似賓館多過似酒店既酒店,唉!我哋又俾專業嗰個agent'跣'一鑊!


check in 完出去伊勢丹搵嘢食,發覺大部分食肆都關門大吉。吓!10點咋喎!原來呢度同東京差咁遠,東京夜一夜都搵到食....最後我哋好唔情願咁去咗一間集合中、西、日食物既餐廳度食,雖然唔係難食,不過真係冇諗過黎日本會食呢類餐廳囉!



响伊勢丹展望台同京都塔留影。


~Day 1完結~


3 則留言:

  1. 嘩…嘩…嘩, 真係睇到我流晒口水啊 , 好想去日本啊..., 皓皓b大個仔咗, 越大越靚仔呀 !
    [版主回覆01/05/2010 02:07:00]唔好讚壞佢呀
    未到你鍾意既sushi,你已經流口水嗱

    回覆刪除
  2. 等你地返黎等左好耐喇~好掛住皓皓bb, 嘻嘻!
    睇完day 1~~快d繼續啦~~haha...shopping shopping!!!正正正!!!
    不過夜晚好唔完滿wor!食唔到好野~~陰功~~
     
    [版主回覆01/05/2010 02:05:00]俾啲時間我啦,小姐
    係啦,呢一餐最唔滿意

    回覆刪除
  3. SHOPPING 帶住阿b真係好困難! 唔可以盡shopping....
    [版主回覆01/09/2010 01:09:00]係啦,比平時攰十倍!!

    回覆刪除