2010年1月6日 星期三

0910 京阪冬日 の旅^^Day 4~堀江.南船場購物日

30 Dec 09(Wed)


Day 4


酒店→心齋橋.堀江.南船場shopping→難波→酒店


今日既行程又係爸爸超期待既,因為今日將會全程shopping,而佢想睇既牌子,如undercover、neighborhood、S.O.P.H、Evisu等,全部集中晒响堀江同南船場;而佢又驚臨近元旦,有啲鋪頭會唔開,所以要求黎大阪既第一日就安排今日既行程。呢個爸爸,平時plan行程就闊佬懶理,影響到佢購物既機會就鬼咁緊張....



媽咪尋日响西松屋買俾我既水壺。。



今日即刻攞黎用啦!



心齋橋~~



先响心齋橋搵咗間迴轉壽司填飽個肚


大家都不遺餘力咁~~勁食


皓皓唔食得生嘢,淨係可以食飯,雖然好dry,


但係佢都食得好滋味喎!



Evisu*女裝&童裝(南船場)~~



Evisu*男裝(南船場)~~



南船場街頭~~



Hysteric mini(堀江)~~個外牆好靚呀!


仲未減價,冇得好似上次响東京咁掃貨。



途經堀江公園,入去玩咗一陣...



阿b好鍾意啲bird bird~~


但係見啲雀仔响佢面前近距離咁飛就驚到打冷震



打韆鞦好開心~~



越fing越興奮,可以理解;


但係負責推嗰個都越推越興奮,莫非傻既?



估唔到去旅行都有得去公園玩,唔知係咪呢個原因....



阿b玩到唔捨得走。



堀江立花通某店鋪外~~


行行吓開始落雨,於是立即去會合晴姐姐佢哋過難波食飯。


今日既收穫都算唔錯啦!



响道頓堀商店街一帶搵嘢食~~


唔知係咪臨近元旦,成條街都迫滿人。


連食肆都要排長龍。。



我哋想食嗰間要等個幾鐘至有位,


於是我哋响四天王隊碗拉麵頂住肚先~~



一個鐘空檔做嘜好?夾公仔啦!



我玩緊既時候,隔離有幾個鬼仔鬼妹夾緊pooh pooh~~


佢哋隻公仔差唔多跌落黎,但係唔知點解推咗成十次都推唔到。


結果好唔甘心咁走咗~~



就係咁,企响佢哋後面吼咗好耐既爸爸就冷手執個熱煎堆~~


用兩分技術加八分既運氣,兩次就推咗隻公仔落黎



爸爸响度沾沾自喜,我就話佢應該多謝嗰班鬼妹鬼仔,


唔係人哋奉獻咗至少2000yen出黎,佢邊可以坐享漁人之利?



見到呢隻蟹,就應該知道我哋等個幾鐘都要食既係邊間喇呱!



冇錯喇,就係道樂!



爸爸媽咪好鍾意食架。。。



上次响東京食阿b都超鍾意食。。。



點知今次~~



竟然齋睇唔食喎!



點解阿b你啲口味轉得咁快既???



見爸爸媽咪咁buy你,我都唔介意同你賣吓廣告啦!


因為又落雨又凍,我哋食完蟹,响附近再行吓100 yen就返酒店,不過返到去都十一點lu!爸爸媽咪番到酒店仲要食火頭山杯麵同士多啤梨做宵夜,佢哋話去旅行咁樣狂食法先夠爽喎,我就話佢哋傻至真!


~Day 4完結~


4 則留言:

  1. 我又唔係太好..可能嫌貴..上次無吃!
    [版主回覆01/09/2010 01:01:00]成餐都係蟹,唔好蟹既又真係唔值食。。。。

    回覆刪除
  2. 嘩...夾到公仔, heehee!!!
    同anki一樣鐘意走去追下bird bird, 哈哈~~不過同anki食壽司佢會鐘意食舊飯架! haha
    今次旅程滿載而歸啦~~!!!! =]
    買左d咩手信?
    [版主回覆01/09/2010 01:00:00]anki又係齋食飯?
    手信。。。。不能盡錄,遲啲影出黎俾你睇!!

    回覆刪除
  3. 係呀, 去旅行狂食真係好爽, 以前細個去旅行就四圍搵o野買買, 但老o左之後就鐘意四圍搵食, 去日本一日本實食足六至八餐, 呢餐未食飽就講定下一餐去邊到食, 好開心, 可惜而家同Bosco去旅行就成日要捱肚餓了…
    [版主回覆01/09/2010 00:58:00]嗱嗱嗱。。。。你講錯嘢 ! 應該話年紀大啲之後,而唔係老咗之後
    我哋對上一次去大阪仲誇張,試過連續兩晚食三餐dinner~~壽司,拉麵,蟹。。。。幾鬼開心!

    回覆刪除
  4. little Aerin and Eunice2010年1月9日 清晨6:59

    係呀去到日本係應該一日6,7餐先啱架!!不過今次我地掛住行食得好小咋
    [版主回覆01/11/2010 02:01:00]我都係咁話,不過我都覺得今次食得唔夠盡情。。。

    回覆刪除