2010年3月15日 星期一

阿b踩場~~

 


三月十三日(星期六)


今日媽咪全日都要番工,皆因呢日係開放日。。。。諗住會白白浪費咗一個星期六,冇得陪皓皓bb玩,好彩~~芬姨肯捱吓義氣,等皓皓bb上完playgroup後,山長水遠咁湊佢黎搵媽咪,咁樣感覺上先至好似冇嘥到個星期六。。。。



响媽咪office度玩。。。。



媽咪個位~~痴滿晒皓皓啲相架


係咪好似一個憶子成狂既傻婆呢?



阿b對啲靚姐姐真係冇咁抗拒架~~



呢個game對我黎講冇嘜難度啫



我屋企都有個包包超人golf機啦


(註:阿b都唔知將個波打咗去邊。。。)



睇吓阿b 'lam'晒脷咁~~



緊係啦!兩隻手仔渣滿晒糖糖。



開放日完咗,我哋就番屋企附近既公園玩咗陣。



呢個果籃就係今日番playgroup整既小手工喇


今日媽咪番工,由嫲嫲湊皓皓番學,


媽咪真係覺得好可惜,總係覺得錯過咗啲好寶貴既嘢。


第日阿b正式番學,媽咪就冇得陪,


所以可以陪上堂既時候,媽咪就唔想錯過任何機會,


因為媽咪真係好想見證阿b每一分每一秒既成長。。


!希望唔駛成日要星期六番工啦!


2 則留言:

  1. 我完全明白,"星期6,日全日"可以陪佢地玩係星期1-5做餐死既動力!!!我閒日放工番到屋企,最多可以同娜B玩個零鐘佢就要教豬!! 原來PLAYGROUP已經教做手工。。。。好似好難咁。。
    [版主回覆03/19/2010 22:07:00]係啦,星期六日簡直係黃金時間呀........
    其實係親子手工,你會幫手一齊做,咁又點會難呢?

    回覆刪除
  2. 你好少講公司..初時真係以為你係 full-time mami...不過你之後解釋過! haha
    [版主回覆03/19/2010 22:06:00]唔鍾意份工所以咪少講囉
    我絶對唔係一個敬業樂業既人

    回覆刪除