2010年3月10日 星期三

摘草莓之旅

三月六日(星期六)


今日爸爸放假,所以我哋決定去一達遠啲既地方玩~~錦田俱樂部。黎呢度既原因全得一個,就係俾我皓皓bb同心心表姐摘士多啤梨,話說心心表姐知道咗今日既行程之後,興奮到不得了呀


 


 



去到錦上路,見到好多檔攤,仲見到好多我鍾意既轉轉風車。



黎到喇~~嘩!呢度有好多馬馬呀!



我騎呢隻馬似唔似白馬王子呢?



其實啲馬識郁架。。。。


心心表姐就好啦,識得策騎隻馬。。。



阿b係咁吊住心心表姐尾。



點解我搖極隻馬都唔識郁既?



呢度仲有一大片草地。。。



媽咪話最適合俾小朋友喪跑喎



點知吹泡泡既時候,阿b因為响草地唔係咁敢跑,


所以淨係叉開兩隻腳企咗响度



媽咪仲買咗呢樣佢兒時既玩意~~唔知用啲嘜嘢膠吹成既波波。


不過對阿b黎講,呢個只係另類既bubble。



呢度就係士多啤梨園喇


而家係咪算當造既季節呢?啲士多啤梨比想像中大粒喎!



阿b落田~~有啲驚驚


可能係因為落完雨,個地'淋淋'地。



睇吓阿b無人扶自己企响度既表情~~


好嫌棄呀


佢仲要郁都唔夠膽郁,攪笑!



媽咪靈機一觸~~俾個籃佢渣手,


果然個樣寬容咗好多。



好鍾意呢兩張~~阿b啲表情成個女仔咁。。。



心心表姐~~摘莓過程全程high爆,係咁跨過一行又一行既士多啤梨。


落完雨個地好跣,好幾次差啲撻低,


最後勞煩爸爸全程傍實心心表姐。


 



呢個果園真係幾大~~



收成照~~



點解心心表姐嗰籃滿晒,阿b你嗰籃得兩粒既?



除咗士多啤梨,仲有其他植物。。。


呢隻係咪叫四代同堂呢???



啲太陽菊好靚呀



我哋總共摘咗磅幾既士多啤梨,埋單80幾蚊,


有得食有得玩,超抵呀



沒有留言:

張貼留言