2010年3月21日 星期日

單挑行動

3月20日(星期六)


平時出街,媽咪通常都有爸爸或者芬姨傍住(除咗上playgroup同埋去婆婆度),因為要自己秤住個大袋同抱住皓皓bb,都幾係嘢架!你哋知啦,阿b懶到出汁,行唔夠幾步就要媽咪抱,佢又有番咁上下份量,咁樣抱,唔止手臂斷,腰都斷。。。。



朝早上最後一堂playgroup。。。。



呢次playgroup只有三堂~~


不過我哋又報咗下個禮拜開始既另一組。



皓皓可以繼續坐呢架佢好鍾意既車車。。。



今日既小手工~~蘋果沙槌



沙槌製作過程~~打開一個扭蛋,放啲豆豆入去,合番埋,


然後包奏紙,最後黏上眼、咀咀同埋耳仔。。



好好玩架,可以一面搖一面唱歌。。。



你哋睇我搖得幾起勁!只不過~~~



沙槌好可憐,唔駛1分鐘已經慘遭皓皓bb既毒手~~


媽咪救唔切佢。。。


冇法子啦,皓皓實在太掛住入面啲豆豆喇,


佢响學校已經想撕開佢攞啲豆豆出黎玩



上完playgroup送俾我哋既相同證書。



好鍾意呢句祝福~~


健康、快樂~~簡簡單單,就係媽咪既心願。


俾皓皓瞓一覺之後,已經三點幾,今日爸爸芬姨都要番工,心心表姐要去探爺爺嫲嫲,諗住响屋企攤抖吓就算。點知皓皓扭出街,又對住媽咪講:同bb玩!心軟既媽咪唯有換衫啦!決定單挑同皓皓出街玩。


去邊度好呢?咁啱媽咪睇到今期既飲食男女介紹車仔麵,一諗起銅鑼灣榮記就口水都流埋。好啦,一於出銅鑼灣啦!



維園花卉展~~原本都買飛入去,不過見咁多人,


即刻打退堂鼓啦



影吓入口處既花都唔錯呃



媽咪個傻婆,人哋個個渣住枝長鏡影呀影,


佢又攞個傻瓜機係咁影



!見人哋個個影蜜蜂,佢又湊熱鬧。



仲沾沾自喜話,都唔錯咩


兩隻蜜蜂都影得好清楚咁話喎!


你哋話佢係咪傻傻哋?



其實媽咪都唔算傻呃!阿b咪仲傻!



你哋睇吓佢做嘜?



佢走去'吹'啲蜜蜂呀!笑死人!



見阿b對啲花冇嘜興趣,走人lu



去榮記食完車仔麵,


跟住我哋去咗皇室堡~~


啲復活蛋圍住晒,冇得影



匿响塊板後面然後裝個頭出黎,古靈精怪



我哋又去玩具反斗城玩咗一陣~~



皓皓睇到呢盒嘢,如發現新大陸般。。。。



係咁指住部機講:芬姨買、芬姨買。。。。


事緣芬姨前嗰排買咗呢部機送俾阿b,所以佢一見到部機,


就諗住同媽咪講。。。



玩到六點左右,我哋就起程出九龍同公公婆婆食晚飯。


今日既單挑行動既代價就係:條腰挺唔直咁滯。。。


不過見到皓皓玩得開心,得到既回報足以抵銷一切


沒有留言:

張貼留言