2010年3月23日 星期二

伴我成長~~包包超人

呢一日,媽咪見屋企亂到一個令人不能接受既地步,終於的起心肝清一清佢。。。媽咪話我皓皓bb既玩具多到就黎冇位擺,所以有一啲我唔多玩既就唯有要捨棄。執下執下,媽咪發覺~~自從我九個月大買咗第一件包包超人玩具俾我開始,已經去到一個不可收拾既地步!將所有包包超人玩具擺晒出黎,原來。。



都幾咁壯觀吓喎!



之但係咁呀,媽咪....



你唔好諗住以後唔再買呀!


雖然我好有信心你條購物癮唔可以一下子搣甩,


不過我都係提醒定你好啲



我人生中既第一件包包超人玩具~~


電話 & 鼓仔。。



嗱,俾埋我九個月大既相大家重溫啦!



呢個波波池係我1歲多啲既時候,


爸爸知道我鍾意玩而堅持買俾我架!


講錯咗添!應該係話堅持要媽咪買俾我至啱!



迷你足球機~~入咗電有氣流添喎!


等我再大啲就可以向心心表姐挑機喇!



搖控車仔(右)& 對講機(左)~~


對講機仲有一舊,真係通到話,不過距離唔可以太遠。


話時話,另外一舊唔知去咗邊,搵極都搵唔到!



阿b未知對講機既有趣之處,只係將佢當作電話...


(右圖)呢個搖鈴係開始上playgroup之後買既。



因為每次上唱遊堂既時間,老師都會派一個俾我哋,


用黎打拍子,媽咪見我勁勁勁鍾意~~所以專登買俾我。


(阿b成日學老師將個搖鈴拍落隻大脾度,好得意!)



上年生日大伯送既生日禮物~~


阿b最鍾意開著個掣,由得佢自生自滅咁行同唱歌,


自己就走去玩第二樣玩具。


呢個算唔算怪癖呢?



最近買既~~爸爸叫佢做天馬流星拳


因為一拉弓,個拳頭會飛出黎。



阿b親身試範~~


最鍾意向住爸爸媽咪發射,跟住睇你作狀好痛苦既樣,


佢就哈哈笑。。。



哥爾夫球機~~仲有啲配件,但係已經玩到爛咗。。


呢件玩具好抵,响日本做半價既時候買。



因嘜事粗暴對待部扭蛋機?



因為要將啲波波同扭蛋倒晒出黎...



跟住擺番入去,自言自語地講:執麻雀....


死啦,阿b有晒媽咪既真傳:勁鍾意玩麻雀



阿b好鍾意玩既發射器,但係最近玩爛咗...


諗住買番個一模一樣既,點知搵咗三間都搵唔到。


到而家都成日攞黎通屋推既購物車....



'晒冷'時攞漏咗既水寫畫~~



最新既一件玩具~~吸塵機。


阿b成日攞真嗰架黎玩....



所以媽咪一見到,就好自然諗都唔諗就買咗~~


雖然都明白細路仔唔需要咁多玩具,亦都唔應該响物質上太縱啲小朋友,不過啲玩具實在太可愛....媽咪又永遠記得魯迅先生引述心理學既書講過:遊戲是兒童正當的行為,玩具是兒童的天使....媽咪細個既時候,'天使'係奢侈品,咁而家能力許可既話,買多啲玩具俾阿b又何妨呢?最重要係,阿b鍾意媽咪陪佢玩玩具,玩具令到我哋既親子時間有更多既樂趣,咁都幾好呃!


沒有留言:

張貼留言