2010年7月1日 星期四

3rd wedding anniversary

WaHAHA,媽咪終於開始放大假!前嗰排公司真係忙到踢晒腳,加上放假前要清晒啲手尾,又加上要睇波,忙到連去旅行既嘢都未得閒準備,錢又未唱,就連爸爸媽咪結婚三周年既blog,到今日至有時間update。。。。


六月二十四日(星期四)


真係唔覺唔覺,原來已經三年喇!上年我哋入咗Disneyland住一晚,今年實在太忙喇,所以只係一齊請咗假,諗住出去行吓,夜晚出去食餐飯就算lu;點知呢日勁大雨,根本行唔郁,好彩晏晝停雨,如果唔係,可能我哋呢個紀念日要一齊踎响屋企食外賣!


不過話時話,媽咪記得上年入Disneyland又係落大雨,有係有咁啱得咁轎,唔通係寓意風雨同路?哈,真有意思!



响open rice見到呢間餐廳幾多好評。。。



又好有情調,咁就黎試吓啦!


睇盞水晶燈,又真係幾romantic喎,不過。。。



有皓皓呢隻百厭豬响度,幾有情調都冇用~~


你哋睇佢!禽高禽低,擺到成枱玩具,


又成日响度嗌:呢度黑蚊蚊。。。


嘜嘢氣氛都冇晒,哈哈!



學人自己攞把刀扮查麵包~~



啲包又熱又軟,皓皓都食咗幾多。



頭盤:煙三文魚配鮮露筍。。。


仲有帶子湯,唔記得影添!



呢度其中一個招牌菜:煎鵝肝~~



見未有食物上,叫侍應哥哥同我哋影張全家福先!



main course之前,竟然黎一杯雪芭。。。



食淨少少俾皓皓試。。。。



熱情果味,酸酸地,都幾得意!



main course:肉眼扒&龍蝦,龍蝦好好味!



另外散叫咗個招牌菜~~法式燒小乳豬。。



呢兩舊乳豬,啲皮好脆,好香,如果一開始就食,


肯定好好味。不過,佢最尾至黎,我同爸爸都勁飽,


所以食完覺得好膩。。。



呢間餐廳另一賣點就係甜品~~


呢日我哋個餐有兩份迷你甜品set,


兩份都幫我哋寫上祝福字句。。



就當係寶貝仔仔送俾我哋既周年禮物啦!



焦糖燉蛋~~皓皓食得好滋味!



臨走,當然要一圓皓皓既心願~~吹蠟燭!


佢吼咗成晚架喇!


 


結婚周年後記


第三年,第四年,第五年。。。。總有一年,我們會不再為這紀念日刻意慶祝,但不要緊,最重要是彼此記著它背後的意義。它代表著二人對彼此的承諾,紀念著大家一起走過的每段路,烙印著彼此經歷過的甜酸苦辣。。。。漫漫人生,哪個不會有流汗水,掉眼淚的日子?但我絕對是幸運的,因為我的擔子,有人願意與我一起揹;我的憂愁,有人願意與我一起分擔。以後每個晴天、陰天、風雨天,但願也有你與我同路。


4 則留言:

  1. Happy 3 rd Wedding Anniversary : )
    [版主回覆07/13/2010 16:53:00]thx~~

    回覆刪除
  2. little Aerin and Eunice2010年7月8日 凌晨1:12

    Happy Anniversary!!
    [版主回覆07/13/2010 16:53:00]thx~~

    回覆刪除
  3. 好SWEET! 結婚3週年快樂呀皓皓媽咪同皓皓爸爸! ^^ 你講得好岩呀最後, 嘻嘻, 祝你地白頭到老
    [版主回覆07/14/2010 01:46:00]多謝晒,大家咁話啦。。。

    回覆刪除
  4. 係WO, 呢間係咩餐廳AR? 幾好味甘WO~
    [版主回覆07/21/2010 17:32:00]咦,我睇漏咗你既回應,唔好意思...呢間係尖沙咀Daps呀,你睇吓open rice,睇吓有冇興趣?
    本來都想去你上年介紹嗰間森巴架,不過睇落呢間啲食物吸引啲,同埋嗰間好似適合慶祝生日多啲....

    回覆刪除