2010年7月13日 星期二

東京吃喝玩樂之旅~Day 2(part 2)^^南大沢

七月六日(星期二)~~


Day 2(part 2)


酒店→Sanrio Puroland→南大沢outlet→新宿→酒店


上次講到我哋離開Sanrio Puroland,然後响附近食魚生飯(唔記得影相),再繼續去下一個目的地。。。



下一個目的地就係兩站之隔既南大沢outlet~~



皓皓瞓覺真係較啱晒timing,食lunch開始瞓,


瞓到我哋响outlet掃完貨至起身。。。



咁叻仔,俾佢响個微型playground度玩陣啦~~



皓皓仍然係細膽豬,只敢sir呢條短既滑梯,


唔敢sir條長既(見第一幅相)。。



皓皓另一大娛樂~~追bird bird。。



由outlet行去車站段路擺咗好多賣雜貨既檔攤。。。



皓皓揀咗個搖鼓~~



睇佢轉得幾起勁!



大概四點,搭番京王電鐵去新宿。。。



日本人真係諗得周到,月台有個候車室俾人嘆冷氣同坐吓。。



去到新宿,會合番bear bear契爺佢哋shopping~~


又行Milo,尋日有件外套冇size,呢度終於買到。。



好開心,奶咀b有大減價,掃咗兩件衫、一件風褸、


一條牛記、一條沙灘褲俾阿b。



等爸爸掃貨期間,媽咪就陪皓皓睇吓玩具。。。



行埋0101,我哋就去開餐lu。。。



姐姐同bear bear契爺影相,皓皓就攪攪震,幫姐姐梳頭。。。



間獨立房好大,皓皓周圍跑已經覺得好開心!



見到呢隻蟹,就知我哋又去道樂拆蟹喇!



真係好鮮甜,大家都食到lam lam脷!



皓皓食緊既係蟹肉蒸蛋。。。



今餐係全蟹宴,呢個係燒蟹~~



bear bear契爺全晚最激讚既~~蟹膏sushi!



皓皓食緊蟹腳天婦羅。。。其他仲有煮物、刺身等,


7800yen一個set,食物真係好ok!



我哋呢班大食積,拆完蟹再要去康竜隊碗拉麵。


哈哈,每次去旅行,唔咁樣食法都覺得唔夠盡情~~


食完拉麵,已經十一點,百果園都閂埋門,


仲諗住買一大堆生果番酒店食添!


之後買嘢飲同零食番酒店,諗住夜晚睇波時候食,


點知爸爸媽咪都攰到聽唔到鬧鐘響,一覺瞓到天光。


睇唔到波,都好既,聽日唔駛咁攰,下一場就一定要起身睇呀。


1 則留言:

  1. little Aerin and Eunice2010年7月24日 上午8:47

    我地平時都無去食蟹架,不過原來都幾好味,東京D蟹好食嗎?
    [版主回覆07/27/2010 00:59:00]我哋次次去都食道樂,好鮮甜.....你哋今次去北海道有冇勁食蟹呀?

    回覆刪除