2010年7月15日 星期四

東京吃喝玩樂之旅~Day 3(part 1)^^淺草の驚喜

七月七日(星期三)~~


Day 3(part 1)


酒店→淺草→Disneyland→池袋→酒店


今日入Disneyland,但係因為我哋想睇夜晚既parade同煙花,又因為已經去過幾次,驚玩唔到咁耐,所以我哋決定晏晝至去,上晝就去咗淺草....



首先响酒店附近食早餐~~



衰豬仔要腸唔要包,曳!



好彩都唔算獨食,肯分啲俾爸爸....



呢度係邊豎?大家見個畫中人件衫有個'淺'字,就知我哋到咗淺草啦!



呢幅好大既壁畫响淺草站入面,畫裏面條魚好立體,拱起架!



呢個地標,點都要循例影一影....



呢件背心尋日响beams買,著上身都幾搶呃~~



等我學吓啲姐姐咁跌膊先~~~



淺草仲見世~~都好多人喎,今日咩日子呀?



食完人形燒,緊要嘆番杯綠茶啦!



唔~~~好冰凍,正!



飲完綠茶又食雪糕,唔知會唔會攪到肚仔痛?



呢杯係爸爸媽咪都好鍾意既豆腐味雪糕~~



好攪笑,個店主要客人企响門口食晒杯雪糕至走得,


可能驚遊客整污糟呢條咁乾淨既街卦。


你吔睇食雪糕既人海,幾壯觀!


爸爸自顧自匿入鋪裏面食,由得我自生自滅企响出面,


你哋見唔見到我呢個豆丁呀?



成條仲見世都掛滿呢隻風鈴。



皓皓一見到包包超人,就嗌住要買...



結果買咗呢個吹泡泡,吹既時候側邊幾塊葉會轉,


皓皓吹得好興奮...



淺草觀音寺~~



跟住去搵旅遊書介紹既食店,食店附近有達地方好得意,


成個地下都係一啲手模,咁似香港星光大道既?


你哋睇吓呢隻手模既主人個名:


一龍齋貞水~~笑死!



皓皓又學bear bear契爺咁放隻手仔落啲手模度....



呢間就係我哋要搵既食店~~淺草今半。


佢就係創業於明治28年、享負盛名既「百年牛丼」喇!


聽講佢哋選用既係三大和牛之一既「近江牛」,


果然一入門口,陣陣既牛肉香撲鼻而來,


聞到已經好想食!



前菜~~好精緻,不過我哋志不在此!



睇勻餐牌,由千幾yen到萬幾yen都有,


最後我哋決定食豪啲,嗌咗六千幾yen 1set既Sukiyaki,


嗌呢隻set仲有專人幫你燒頭嗰幾塊...



呢隻降霜和牛燒完啲肉汁好豐富,香到不得了,


食到我哋四條友...


一餐飯裏面唔知講咗幾多次:好正!



兩份Sukiyaki驚唔夠食,再叫咗兩個牛排丼,


好多人激讚既一個牛丼,我哋都覺得好好味,


不過比起Sukiyaki,真係唔能夠話無分別囉!



雖然呢餐埋單過二萬,但係大家都食得好滿足,


相信亦會係其中一個令我哋好難忘既行程。



餐後水果,清清地又略帶酸既柚子,正好中和頭先濃郁既味道。



皓皓bb唔食牛齋食飯都ok,因為淨係用啲汁撈飯都好香!


食完呢餐,大家就捧住個肚出發去Disneyland~~


下次見!


沒有留言:

張貼留言