2010年7月21日 星期三

東京吃喝玩樂之旅~Day 4(part 2)^^台場

七月八日(星期四)~~


Day 4(part 2)


酒店→Anpanman Children's Museum


西松屋→橫濱→台場→池袋


離開Anpanman Children's Museum,就到隔離既西松屋睇吓有冇平貨執;然後去橫濱站Sogo食lunch,再會合埋bear bear契爺佢哋,跟住就出發去台場....


經頭一、兩日喪買嘢之後,今日既我哋志不在shopping喇,所以我哋放棄咗Palette Town & Venus,揀咗比較多懷舊得意嘢睇既Decks~~



响西松屋掃咗10盒獨立包裝既森永奶粉同埋一啲日用品,


見門口有條小滑梯,就比皓皓玩一陣啦!


(雖然爸爸媽咪都好肚餓...)



離開西松屋,皓皓已經倦極入睡,



黎到橫濱站,第一時間覓食,我哋去咗築地玉壽司,


嗌咗兩個set,一個3000幾yen,一個2000幾yen,好味!


諗起尋晚响池袋柳壽司食嗰個set又係3000幾yen,


不期然諗起Jasmine媽咪响blog既介紹:


1000幾yen一set sushi,又好味又新鮮!


點解我搵唔到既?我都想食呀!



會合咗bear bear契爺同Kennex姐姐,就起程去台場,


我哋搭JR去新橋,再搭ゆりかもめ(Yurikamome),


沿途會穿過彩虹橋同埋可以睇靚景...



搭幾個站,响海浜公園駅落車...



行5分鐘左右,就黎到Decks喇!



真係好多懷舊商店,都幾得意!



傻仔爸爸响皓皓身後舉起嗰一億yen係魷魚黎架,


都幾攪鬼,買啲番去做手信先!



Can you guess who Iam?



包包超人响日本既人氣都幾勁喎,度度都見佢既踪影。



好多唔同口味既波子汽水....



皓皓要媽咪先吹出一個波,然後自己搶過來放入口中,


咁就當係自己吹...好一個自欺欺人既做法!



紀念新幹線啟用~~



隻招財貓有嘜咁特別?皓皓會睇到眼都唔眨....


原來~~~



隻貓會縮落個箱度...



隔一陣又會彈番上黎!



响一丁目商店街留影....



行到差唔多盡頭,有幾檔畫人像素描既鋪頭..



爸爸媽咪條畫畫癮又起,即刻對比吓幾間既質素,


大家都覺得呢間係畫得最靚既,就呢間啦!


一睇!嘩!畫全家福要一萬yen呀!


雖然鍾意畫,但係唔係咁捨得囉,


反正响Puroland都畫咗幅全家幅,


咁呢度淨係畫皓皓啦!4000yen,接受到




畫畫既姐姐係咁引皓皓玩,再出動埋軟糖,


皓皓至肯坐定定俾姐姐完成畫作。



繪畫中....已經有個輪廓,好似!



完成作~~



珠玉在前,bear bear契爺同Kennex姐姐都要畫一幅~



一畫完就好似放監咁,周圍亂跑...



仿古既街景、公園仔....



單車既位置係固定咗既,所以放心俾皓皓自己坐。


當然,皓皓又以為係自己踩到架車....



昭和時期一般人家既客廳擺設,好特別!



呢間係餐廳黎架!估唔到,係咪?


模仿學園既一間餐廳....



黃昏中的彩虹橋~~



影幾張相,行一陣就去搵嘢食喇....



呢間餐廳係全海景,仲望到彩虹橋,景觀一流!


一坐底,有個廚師就走出黎,扭咗個氣球俾皓皓~



攪笑!點解廚師會出黎招呼客人,仲要扭波氹細路!



呢晚我哋食鐵板燒~~



雖然冇淺草嗰日咁正,但係都好好味!


8000幾yen一set,嗌兩set夠晒四個人食。


大人响度燒牛肉、豬肉,咁皓皓做嘜呢?



自己响隔離個爐度燒奶咀啦~



燒扭扭波啦~


真係笑死人喇!



冇幾耐,廚師又走出黎,再扭多個波俾皓皓~~



見到宣傳牌寫商場有得買北海道限定牛乳雪糕,


咁當然要試喇!真係好香!


不過比唔上响大阪度食到嗰杯,懷念!



Bear Bear契爺你咪教壞皓皓呀!



夜晚既彩虹橋比晏晝靚好多喎...


不過大家都好掃興咁講:青馬大橋仲靚啦!


影埋夜景,係時候番酒店執嘢喇,


我哋行去Toyko Teleport站搭りんかい線(臨海線),


可以唔駛轉車,直達池袋,真係好方便!


 


等皓皓再大啲,我哋一定會再黎台場,


因為我哋要仲去Mega Web、


Muscle Park、KidZania...


話咁快就第四日lu,仲有一日就要番香港喇!


沒有留言:

張貼留言