2010年7月11日 星期日

東京吃喝玩樂之旅~Day 1^^攰爆shopping day

上年七月,皓皓一歲三個月,第一次去東京;上年十二月尾,皓皓一歲九個月,第一次去京都&大阪;今年七月,皓皓兩歲三個月,再選擇去東京,其一係上次只係去咗好少地方,其二係爸爸媽咪想趁七月大減價瘋狂購物,hehehe。。。


今次去旅行,已經冇上兩次咁緊張,要為皓皓張羅一切,因為就算帶漏嘢,嗰邊都有得買,加上皓皓既適應力完全冇問題,仲見佢都幾期待添,成日嗌住去日本搵包包超人,所以媽咪都冇點準備過;唯一係今次挑戰體能極限--坐凌晨機,令媽咪有啲擔心,同埋今次join埋 bear bear契爺&未來契媽一齊去,所以希望盡量搵啲地方係啱大家去既。。。。


好啦,唔講咁多,即刻帶埋大家黎我哋呢次東京吃喝玩樂之旅。。。。


七月五日(星期一)~~Day 1


羽田空港→築地→南青山→原宿→池袋酒店



我哋坐日航凌晨1點幾班機,皓皓本來响車上面瞓著咗,點知~~



最唔想發生既嘢發生咗~~就係去到機場皓皓就醒咗。


媽咪係擔心佢上到機唔會再瞓番,果然。。。。


佢响機場越跑越起勁,越跑越精神。。。



上到機爸爸氹咗佢好耐,到差啲瞓著既時候,


個空姐竟然好唔識趣咁走黎問我哋要唔要兒童餐,


皓皓又即刻彈起身,俾個空姐吹到'啤'一聲。



去到羽田至係當地時間六點幾,第一時間寄行李番酒店,


然後買京急線車飛去大門再轉車去我哋第一個目的地。。



攝於京急線列車內。。。



趁架車未開,較時間掣影一張大合照~~



黎到呢度,大家應該知我哋第一個目的地係邊豎喇@@



冇錯喇,就係築地市場。。。



排咗粒幾鐘,就係為咗大家都咁鍾意食既新鮮肥美sushi~~



壽司大~~爸爸媽咪既至愛。。。


本來諗住食完呢餐,會搵多一日黎翻啅。



點知最後冇時間黎多劑,真可惜~~



師傅俾咗碗壽司飯皓皓食,皓皓勁大聲講:好好味呀~~


攪到全場爆笑,跟住聽到有師傅同食客讚阿b kawaii呢,


阿b仲成日捉住店裏面個姨姨隻手同人玩,氹到人不知幾開心。



食完壽司大,再去第二間食咗碗海膽飯。。。


食完咁豐富既早餐,就去南青山同原宿shopping喇。



先行Original Fake~~



阿b喪跑~~



估唔到個男sale仲認得媽咪,臨走仲話下次再見,


媽咪就同佢講可能出年就再見,haha。。。



主打係買嘢,所以影相亦不多。



响prada門口見有幾個人影相,媽咪又影埋一份。



同爸爸禁完汽水機,你哋睇皓皓個樣幾神氣~~



就坐响街邊飲~~



行行吓街開始落大兩,攪到好狼狽。



阿b好似仲記得Milo入面呢個蕉池。。。。



行完milo,啲雨未停過,差唔多去到mercibeaucoup,仲落狗屎添,


攪到我哋啲紙袋濕晒,最後穿埋~~


而我哋一個二個又濕又攰,唯有番酒店放低晒啲嘢先。。



原本仲諗住落新宿,但係最終冇去喇,响池袋間康竜食。。


啲麵同湯底都好正,阿b都好鍾意食。。。



食完再去便利店買啲嘢食就番酒店瞓喇。


原本諗住坐凌晨機,驚阿b冇精神玩,所以至plan全日shopping,


但係估唔到最攰最冇精神既,原來係我哋幾個大人。


 


5 則留言:

  1. 我都book咗呢班機返日本,都擔心緊Jasmine 到時會點。
    [版主回覆07/13/2010 16:53:00]你哋情況應該好啲,就算响機度瞓唔到,你哋落機應該都會番屋企,可以再瞓過;我哋一落機就要爭分奪秒開始我哋既行程...
    不過你係咪冇機位呀,坐咁夜機既?

    回覆刪除
  2. 咁又係……
    唔係呀, 係就Jasmine 爸爸, 佢次次都係坐呢班機, 然後直接返工!係唔係好搏呢? 因為可以請少日假麻。
    [版主回覆07/14/2010 01:43:00]嘩,爸爸好堅呀。。。。咁樣直踩返工,都頂得順?

    回覆刪除
  3. little Aerin and Eunice2010年7月13日 上午8:50

    未搭過羽田機呀,零晨飛辛唔辛苦呀?我地都成幾年無去築地無食大和了!見到D相好想再去東京呀!!
    [版主回覆07/14/2010 01:42:00]如果一上機就瞓都ok,最慘皓皓瞓唔到,折磨咗我哋好耐,所以都辛苦架。。。。。你鍾意食大和?我就情傾壽司大多啲

    回覆刪除
  4. 佢可以一直唔睡...係度玩~ 一定好懶玩了~
    [版主回覆07/21/2010 17:17:00]係呀,爛玩到無倫,為咗玩真係會死撐...

    回覆刪除
  5. 我想問下original fake個度係咪有大減價??至到幾時??
    麻煩你解答我呀
    [版主回覆07/21/2010 17:29:00]係呀,大減價呀,除咗新貨,其他好多都有半價....
    至到幾時真係唔太清楚,因為我哋次次都係七月頭去;如無意外減價通常去到月中,就算月尾仲有,好多貨都會俾人掃晒架喇...
    我以前曾經search過,又搵唔到佢哋有官方網站...

    回覆刪除