2010年4月8日 星期四

精彩復活假part 2~~Ocean Park

四月二日(星期五)


本來諗住响皓皓生日前去既,入場券都買定架喇,後尾因媽咪臨時有約而取消。。。不過咁都好,因為可以就埋爸爸放假一齊去。



約咗心心表姐&芬姨先响中環飲完茶至出發。



皓皓b好鍾意食呢隻春卷,差唔多成條食晒...



平時多數從正門入,今次我哋特登揀响集古村嗰邊落車。



我係一條鯊魚bb.....


邊個埋黎我咬邊個....



真係唔好彩,一入場就開始落雨....



唔肯戴帽,掛住周圍跑....


衰豬仔仲係咁踩啲螞蟻...



排排坐,等心心...


心心表姐入咗彈牀迷宮度玩....



爸爸出手,竟然射中呀!


心心表姐中咗個公仔,開心到不得了。



呢度係專門介紹蜥蝪既....



紅鶴池~~


睇到眼甘甘...



開始越落越大雨呀,攪到我哋幾狼狽!



好彩阿b有件雨褸咋~~


 


唔想排隊坐纜車,所以走咗去搭新既海洋列車。


雖然黑麻麻無咩嘢睇,不過勝在夠快~~



瞓咗半粒鐘既阿醒咗喇,


瞓咁少當然唔夠喉啦,所以扭計仔唔肯影相。



直至見到熊貓~~



當堂醒晒~~



仲肯同小熊貓影相添!



@金魚館~~


由心心表姐操刀既一張相。



玩旋轉木馬~~本來都肯笑住坐,


心諗唔會歷史重演喇呱:上次坐喊足全程呀!


點知後尾見到芬姨冇坐埋上黎,開始喪喊!


仲要好淒厲咁嗌:芬姨呀!芬姨呀!



坐船仔~~阿b冇份玩。



當然唔少得去公園玩啦!



有人陪玩既阿b勁開心...



坐摩天輪~~


做嘜扮晒沉思呀,皓皓?



坐吓車仔~~



渣吓船仔~~



咁就玩到天黑喇!


下次再見,海洋公園!



夜晚八點幾,黎到鯉魚門食海鮮...


媽咪今日至發現:


原來我哋既精力係咁無窮無盡架!



補番呢幅响Ocean Park畫既畫先~~


畫咗兩舊水,但係爸爸媽咪個樣唔多似囉!


同之前响日本度畫嗰幅差好遠,


真係好想搵番嗰個女仔同我哋畫番幅全家福呀!


成幅畫,最似係隻海豚囉。。。。


其次就係阿b架喇,所以淨係俾呢一忽大家睇啦!


沒有留言:

張貼留言