2010年4月1日 星期四

皓皓bb生日慶祝篇~part 1

為咗慶祝皓皓bb兩歲生日既大日子,我哋一家人入迪迪尼玩咗一日。上次去係爸爸媽咪結婚兩周年紀念,嗰時阿b差唔多1歲3個月~~仲記得馳車天地佢唔夠高玩、小熊維尼維修緊、玩小小世界嗰陣佢瞓著咗。。。。其實都幾好笑,好似無嘜玩過咁!今次再去,覺得阿b真係大個仔咗好多。。。。



@欣奧站~~



@迪迪尼列車~~



黎到喇! !



時間啱啱好~~就快到Disney Parade,


霸定個靚位先。。。



見阿b扣住個生日襟章,啲工作人員就送啲貼紙俾佢。



腸仔~~阿b既'飛佛'!



塞到成個口都係。。。。



又再狼吞虎嚥,不過。。。。阿b。。。。


你唔係啱啱飲咗枝奶咋咩??



阿b好似知道等緊啲正嘢睇咁。。。。



竟然肯坐定定,冇扭過計。



開始lu。。。。。阿b望住架車越走越遠,


連有隻大米奇黎緊都唔知。。



睇完巡遊,我哋就開始玩、玩、玩喇



望住史迪仔識得自己吹bubble,呆咗!



喂,我型唔型仔?



但係媽咪話打開塊鏡就成個傻仔基咁。。。



咁我都係閂番埋塊鏡先。。。。


我要做型仔,唔要做傻仔。。。



有塊板俾人寫字留念,我都唔執輸先。。。



見唔見到我個名呀?



放大啲。。。。



呢幅相真係要激讚爸爸呀,


竟然可以舉起阿b响右手面個窿,


自己個頭就乍現响左手面個窿。。。


全靠媽咪嚴厲既督導至可以完成呢個超難度動作。



明日世界呢個位,次次黎都要影。。。



排緊馳車天地,見到啲車車,


阿b已經擺出一個熱切期待既樣。。。



上車lu~~阿b已經急不及待扭呔盤,


爸爸就戇居居咁摷安全帶。。。



唔識渣車既阿b,係都要霸住個司機位。。。


佢仲以為係自己渣郁架車,超興奮!



後面呢個原本都想同阿b玩,我諗佢唔會驚,


不過可惜冇時間。。。



巴斯一見阿b,竟然興奮過我哋見到佢,攪笑!


你睇佢,眼甘甘望住阿b。。。



係咁撩阿b,可惜阿b無動於衷。。。



最後氹到阿b捉實巴斯隻手,


結果出現咗呢幅勁爆笑既全家幅~~


巴斯好似當爸爸係路人甲咁,


搵個背脊'得'住佢


因為放假實在太興奮既關係,媽咪尋晚4點幾至瞓,今朝未夠7點俾阿b摷醒,宜家睡魔急call,所以呢個迪迪尼篇要分上下兩part。欲知後事如何,請看下回分解。


 


沒有留言:

張貼留言